Tack!

Nu när jag har gjort min Presentation vill jag börja med att tacka Caroline mattsson för den underbara och fina designen som hon har suttit och knåpat ihop till mig hela dagen . Tack! ♥ Sedan vill jag skriva ett inlägg om att jag har varit förkyld nu i snart 4dagar. Så det har inte blivit något ridande för mig i veckan. Förhoppningsvis så är jag frisk till helgen och kan rida. Tänkte även fråga Emma om hon har tid att träna mig och Palle i helgen. Carro ville också med och fota någon dag. Så ja, som sagt så hoppas jag på att jag är frisk till helgen. Nu tänkte jag krya ner i en filt och kolla på Irene huss 11 som jag har laddat ner. Kram Linda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu