Sjuk ..

Jag vet att det har varit lite dålig uppdatering idag, men jag har lixom ingenting att skriva om eftersom att jag är hemma och är sjuk just nu och inte har ridit på hela veckan. Jag kommer även vara hemma imorgon, och kanske på fredag. Nu är det iallafall bestämmt att jag ska träna för Emma på söndag klockan 14. Och Carro ska följa med och fota. Och På lördag står det klättring på schemat, så då tänkte jag kanske rida uppför sidsjöbacken med Linda (Som rider Busan i stallet). Vill säga om jag är frisk då, naturligtvis!

Jag har haft en heldel besökare idag på bloggen, men det är nästan ingen som har komenterat. Varför ? Det är skulle vara super roligt om ni komenterar också, när ni ändå är inne och läser. Då skulle jag vara mer pepp på att skriva inlägg. Så jag hoppas på att ni blir bättre på att komentera framöver ;) Puss Linda ♥



Finaste Palle ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Blir perfekt på söndag :D ska bli kul att se när ni tränar för Emma :) och kul att fota! Jag åker och rider innan det, och åker med Emma till ditt stall sen :D

2011-11-16 @ 22:59:50
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu