Fundering ..

Jag har funderat mycke på om ridning verkligen är min grej. Och jag har kommit fram till de att, träning, såsom dressyr och hoppning inte alls riktigt är min grej. Men jag ÄLSKAR verkligen att bara sitta och mysa på hästen och rida ut en härligt skogsridtur, och även att träna hästen från marken! Jag tror vi kommer att använa Palle mer som "skogsmulle" och inte träna en massa. Visst är det viktigt att träna grunderna och musklerna på honom , det är viktigt att utbilda honom så han får den träning han behöver. Men inte till dressyrhästen eller hopphästen.

Kommentarer
Postat av: MaryJane

hihi :)

är allt bra? ^^

2011-11-30 @ 21:35:12
URL: http://bashment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu