2. När & varför jag började rida

Jag började rida för ungefär 7år sedan. Jag började väl som dom flesta gjorde, först red man på marknader och lite olika såna saker. Sedan började jag på ridskola, och där red jag i nästan 4år. Efter ridskolan tyckte jag att det skulle vara roligare att ha en medryttarhäst, (lite som en egen). Innan vi köpte Palle så va jag medryttare på en häst som kallas Macke. Han är också en svensk varmblodstravare. På Macke va jag medryattre på i nästan 3år. Han va verkligen som min egen. Han har jag underbara minnen med! Palle stå nu mera i samma stall som Macke :)


Macke och jag i våras :)

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; jag tycker inte att det är roligt att kolla på samma sak tre år i rad liksom

2011-11-17 @ 12:43:32
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Carro

SV: Ja det kanske du kan :) fast det blir bättre att filma isåfall, blir inte bra bilder i ridhus:/ jag brukar vara hemma runt 21-22 på kvällen :)

2011-11-17 @ 19:37:07
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu