Dålig uppdaterning ..

Förlåt för jätte dålig uppdatering, har inte haft så stor lust att blogga.

Igår tänkte vi låta Palle vila, men sedan blev det uppehåll på kvällen så att vi for upp till stallet och red ändå. Det var jag som red och Victoria gick brevid, och mycke snö var det! Det blev inte så att vi red så lång, utan upp på vägen en bit sedan vände vi och gick en sväng til paddocken för att plumsa i snön där. Det gick väl så där att rida igår. Han var väldigt pigg , det började snöa och sedan for det även traktorer fram och tillbaka på vägarna , så han var lite tittig.

Vid 10 tiden idag så åker jag och Victoria upp till stallet. Det är Victoria som ska rida idag, jag tror nog att jag tar med mej lill Molly och gå brevid. Vi får se vart vi rider idag, ut ska vi rida iallafall , och inte i paddocken. Sedan framåt eftermiddagen så åker jag till Sofia för att sova där inatt :) Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu