Birsta med Sofia

Idag var det Victoria som va hos Palle och fixa, han gick vila idag. Han har vilat ganska mycket denna vecka eftersom att vi har haft ganska mycket att göra i skolan, läxor och grejer. Imorgon är det också Victoria som rider Palle. Hon tänkte rida lite i paddocken, och Tilda ska kanske följa med, och även jag kanske följer med och fota lite :)

Iallafall så har jag varit i birsta med Sofia På eftermiddagen och kika runt lite. Det blev inget handlade för mig idag. Förmodlingen så åker jag och julhandlar någon helg framöver. För våran del idag blev det mest att vi umgicks med varandra och pratade lite skitsnack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu