Ridning med Victoria

Vaknade upp hos Sofia imorrse, jag for hem ganska tidigt eftersom jag blandannat skulle iväg och rida. Jag och Victoria kom till stallet vid 1 tiden ungefär. Hon fick låna Macke att rida på, medans jag red på Palle. Det är såå roligt att rida tillsammans, solen sken och snön hängde på träden. Mysigt! Idag bestämde vi oss för att rida runt el-ljusspåret och vidare upp en bit mot fågelberget. Det va riktigt djup snö där, det var ingen väg vi red på , utan mer en skogsstig. Så hästarna fick jobba ganska hårt idag! Jag red stortsätt på lång tygel hela vägen. Palle va otroligt lugn idag , förutom att han blev lite piggare på hem vägen, men det är inget ovanligt.  Det är så härligt att åka från stallet när hästarna är nöjda och glada! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu