Lugn skrittur

Idag åkte jag med buss upp till stallet direkt efter skolan, jag fick rida medans det var ljust ute idag med. Tog in Palle från hagen, ryckta och satte på han sadel och tränset. Sedan red vi iväg upp mot Sörnackstavägen en bit, och vände när vägen tog slut. Det blev bara en lugn skritt tur idag på ca 45min. Palle vilade igår så det var därför jag inte bloggade någonting om ridningen. Imorgon är det också jag som ska rida. Då kanske jag tar med mig Jossan , jag slutar så sent imorgon och det är inte roligt att vara i stallet själv när det är kolsvart ute, hehe :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu