Gårdagens ridning

Sorry för dålig uppdatering idag! Man verker verkligen då man inte uppdaterar någonting,

Igår red jag iallafall Palle ganska sent på kvällen. Jag gick hem efter skolan och åt middag sedan åkte jag och Victoria med bussen upp till stallet runt 18 tiden. Victoria gick brevid mig medan jag red. Vi bestämde oss för att rida upp mot kliss där det iallafall finns gatulampor. Sedan vände vi igen och red tillbaka då vägen tog slut. Palle var lite spänd igår eftersom att det var mörkt och sedan blåste det även väldigt mycket, så ja. Men annars gick det bara bra! Red ut honom kravlöst igår med. Vi var ute och red i ca 30min :)




Lite bilder från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu